مصاحبه آرشیو خبر ها
جای خالی من در بارسا احساس می شود !

جای خالی من در بارسا احساس می شود !

دنی آلوز مدافع فعلی یوونتوس و سابق بارسلونا از احساس عجیب خود برای رویارویی با هم تیمی های سابقش صحبت کرده و مدعی شده در بارسلونا جای خالی او احساس می شود.

 

این مدافع برزیلی پس از چندین فصل موفقیت آمیز با بارسا، تابستان گذشته تیمش را به مقصد ایتالیا و یوونتوس ترک کرد. او که با پیراهن بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان موفق به شکست یوونتوس شده بود، حالا به عنوان بازیکن یووه در برابر هم تیمی های سابقش صف آرایی خواهد کرد:

 

فوتبال ایتالیا شرایط متفاوتی دارد و اوضاع در ابتدا برای من کمی غریب بود اما من همیشه از این چنین چالش هایی لذت می برم و به همین دلیل هم تصمیم به خروج از بارسلونا گرفتم. باید اعلام کنم بیش از این در بارسا احساس راحتی نمی کردم و چیز های زیادی در باشگاه تغییر کرده بود. من همیشه در صدر خروجی ها بودم و آنها می گفتم «دنی» باید از تیم برود. من خسته شده بودم و تصمیم گرفتم جایی را پیدا کنم که در آنجا خوشحال باشم.

 

بازی کردن در برابر هم تیمی های سابق؟

 

من سال های زیادی در بارسا و در کنار هم تیمی هایم بازی کردم و حالا پوشیدن پیراهن یوونتوس مقابل آنها احساس عجیبی دارد. این غیر طبیعی است ولی فوتبال همین است. من آدم بی قراری هستم و یک تجربه جدید همیشه من را هیجان زده می کند، دقیقا همان چیزی که من حالا در یوونتوس دارم. بوفون و خط دفاعی یوونتوس اسطوره هستند. مدافعانی عالی و دقیقا همان چیزی که انتظار می رود، چرا که فوتبال ایتالیا چنین چیزی را طلب می کند. بازی کردن در پستی که من دارم، نیازمند تلاش بسیار زیاد، جنگندگی و قدرت دفاعی خوب است.


شرایط امروز بارسا بدون آلوز؟

 

من مطمئنم در بارسلونا جای خالی من احساس می شود. فکر می کنم آنها از من به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای تمجید می کنند. کسی که هر بازی را با رقص های خود، موزیک های خود یا چیز هایی شبیه به این منحصر به فرد می کرد. من همیشه شادی را به رختکن تیم می آوردم. من با آنها صحبت کردم و به من گفتند که دلتنگ من هستند. آنها گفتند که من منحصر به فرد هستم.

 

او در پایان در مورد تفاوت رختکن یوونتوس با بارسا نیز صحبت کرد:

 

رختکن یوونتوس یکی از چالش های پیش روی من بود. من همیشه باید در زندگی نشاط داشته باشم و اعتقاد زیادی به انرژی دارم. من معتقدم عملکرد شما در میدان به وضعیت شما در خارج از زمین بستگی دارد. در ایتالیا، هم تیمی ها جدی تر هستند و این دقیقا بر عکس شخصیت من است که باعث می شود فکر کنم در این زمینه چیزی کم دارم. اما همان طور که گفتم، این یک چالش جدید برای من می باشد و من هنوز کار های زیادی می توانم برای یوونتوس انجام دهم. من امیدوارم آنها به من عادت کنند، در غیر این صورت من مجبورم با آنها کنار بیایم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: